Банк ВТБ-ның Байланыс орталығы Қазақстанның банк саласында үздік болып танылды

09.09.2015 Банк ВТБ (Қазақстан) клиентке бағыттанушылық рейтингінде республика банктері арасында бірінші орын алды - Margo&Partners консалтингілік компаниясы жүргізген тәуелсіз зерттеу нәтижесі осындай.

«Құпия сатып алушылар» қазақстандық банктердің Call-орталықтарының жұмысын бірқатар критерийлермен бағалады, олардың ішінде сұраққа тез жауап беру, жайдарылық, өнімдерді білу, клиентке көмектесуге ұмтылу және тағы басқа. Сұрақ қою нәтижесінде Банк ВТБ (Қазақстан) – талдау жүргізілген 19 екінші деңгейлі банктердің арасында тексерудің барлық тармақтары бойынша жоғары баға алған жалғыз банк.

Зерттеу нәтижесімен толығырақ «Форбс Казахстан» журналының сайтында http://forbes.kz/finances/markets/kakie_kazahstanskie_banki_orientiruyutsya_na_klientov сілтеме бойынша танысуға болады.